رئیس کل دادگستری استان کرمان بر کاهش فاصله بین ارتکاب جرم با زمان مجازات تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در نشست تعاملی شورای قضائی استان با فرمانده انتظامی استان ضمن گرامیداشت هفته فراجا، گفت: بخشی از این نقصان مربوط به درون دستگاه قضائی و بخشی مربوط به بیرون از سیستم و ضابطین می‌باشد، که لازم است با اتخاذ تدابیری این مشکل رفع شود.

وی افزود: قطعا برگزاری جلسات تعاملی و همکاری بیشتر دستگاه قضائی و نیرو‌های انتظامی، نظامی و امنیتی موثر خواهد بود و در نهایت منجر به رضایتمندی بیشتر مردم از دستگاه قضائی و فراجا می‌شود. 

وی با بیان اینکه همکاری سازنده دستگاه قضائی و نیرو‌های فراجا علی الخصوص ضابطین، قطعا در تامین امنیت روانی مردم نقش موثری دارد، گفت: در برخی از موارد نقش نیروی پلیس در تامین امنیت به چشم مردم می‌آید، اما در برخی از این موارد زحمات این نیرو‌های زحمتکش بوسیله رسانه‌ها و دوربین‌ها دیده نمی‌شود.

 

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: از تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های فراجا در خاکریز اول تامین نظم و امنیت قدردانی می‌کنم و علی رغم مسئولیت‌های فراوان، نیرو‌های جان بر کف پلیس در اقسام نقاط مختلف کشور به وظیفه خود به درستی عمل کرده اند.

وی با بیان اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب در بحث امنیت فاصله داریم، بیان کرد: تامین امنیت تنها برعهده نیروی فراجا نیست، لازم است در این راستا تمام دستگاه‌های مسئول به وظیفه خود عمل کنند، زیرا مردم حق دارند، در جاده ها، روستا‌ها و مسافرت امنیت و آرامش داشته باشند.

رییس شورای قضائی استان کرمان با بیان اینکه نیروی پلیس استان کرمان از لحاظ بودجه، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز با کمبود مواجه است، اظهار کرد: اگر نیازمندی‌های نیرو‌های فراجا تامین شود، مطالبات مردم و نظام اسلامی از نیرو‌های پلیس بهتر محقق خواهد شد.

برچسب ها: فراجا ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار